Noortesarja III etapp 8.4.2011. Tulemused

Selle hooaja viimane etapp valmistas palju rõõmu.
Tüdrukud ujusid häid aegu ja tasuks kolm auhinnalist kohta.
Marie-Elisabeth 50 rinnuli väga tubli isiklik! Isikliku parandus pea 5 sekundiga. Seekord tegid ette sirutuse ja libisesid rohkem kui varem.
Kristina Maria 2 koht 50 liblikas! Näitasid iseendale, et liblikas tuleb välja küll. Pöördesse läksid liialt sisse ja sinna jäid mõned sajandikud, mis esikohaks vajalikud. Distants korralik.
100 kompleksi ujusid Kristina ja Marie viimases vahetuses kahekesi, kuna puudus kvalifikatsiooniperioodil näidatud aeg. Nagu enne starti kuluaarides sai räägitud, ei ole headel ujujatel vahet, mis vahetuses ujuda. Seda näitas ka võistlus. Distants kulges väga tasavägiselt ja kord oli üks ees ja siis teine. Lõpuks siis Kristina Maria kokkuvõttes
2 koht ja Marie-Elisabeth 3 koht! Huraaaaaa!! Kaks Tabasalu UK ujujat korraga poodiumil!! Suurepärane.

Poistest ujusid Jarmo, Märten Joosep ja Kaspar.
Kasparil olid seekord pikad distantsid. 200 kompleksi oli sissejuhatus ja 400 vabalt lugu ise. Ujusid mõlemas isiklikud rekordid ja 400 näitasid kuidas taktika töötab. Mõtlesid endale taktika välja ja realiseerisid selle 100%. Tubli!
Märten Joosep ujus 200 vabalt ligi 2 sekundilise isikliku. 100 kompleksis samuti isiklik. Tubli! Kui veel rohkem treeningutel tehmnika harjutustele, pööretele, startidele keskenduksid siis oleks asja ka poodiumile.
Jarmo ujus 50 liblikat ja 100 kompleksi. 50 liblikas läksid "panema".
Tehnika oli paigast ära ja sinna jäi isiklik. Pärast liblika starti vaatasime videot, korrigeerisid kompleksiks tehnikat ja kompleks oli korralik. Kompleksis ka isiklik! Oskad vigadest õppida. Tubli!

Tahan juhtida lapsevanemate ja laste tähelepanu sellele, kuidas võistlustel olla ja kuidas stardiks valmistuda.
Kaasas peaks olema pikk dress, t särk, plätud, sokid, joogipudel koos joogiga, energiabatoon või banaan. Neid peaks ka võistlustel kasutama!
Alati on võistlusujulates paremini ventileeritud eraldipaiknevaid ruume, kus valmistuda startideks ja teha soojendusvõimlemist. Kindlasti ei mõju startidele hästi pidev lobisemine, pikk seismine basseini ääres, sulistamine mõnes kõrvalasuvas basseinis, külmetamine trikoos või ujumispükstes.

Noortesarja finalistid selguvad lähitulevikus.

 


ujumisklubi.ee